Müşteri Hizmetleri - Kullanım Şartları

 

1-) Firmamız hafta içi 08:00-18:00 saatleri arasında, Cumartesi günleri 08:30-15:30 saatleri arasında faaliyet göstermektedir..Pazar günleri firmamız tatildir.Pazar günü hariç diğer günler merak ettiğiniz, bilgi almak istediğiniz her türlü sorularınızı, görüşlerinizi ve dilek ve isteklerinizi 0212 659 68 83 ve 84 numaralı telefona bildirebilirsiniz.
2-) Göndermiş olduğunuz e-mailleriniz TATİL GÜNLERİ hariç aynı gün içinde cevaplandırılacak ve tarafınıza e-mail olarak gönderilecektir..
3-) Satın aldığınız ürün Türkiye içi kargo bedeli firmamıza aittir.Firmamızın Aras kargo ile antlaşması vardır.Kıbrıs ve yurtdışındaki ülkelere yapılan gönderilerden alınan kargo bedeli, vergi ve diğer yasal yükümlülükler alıcıya aittir.
4-) Satın almış olduğunuz ürün satın aldığınız iş günü hariç onu takip eden 2 iş günü içerisinde antlaşmalı olduğumuz kargoya faturanızla teslim edilecektir.
5-) Teslim edilen ürünün geç gelmesinde(hava muhalefeti, seferberlik hali, savaş hali, grev hali, deprem hali kısacası olağan üstü haller) firmamız sorumlu değildir fakat ürünün takibini yapmak görevimizdir.
6-) Kargoya Teslim edilen ürünün size gelmesindeki zaman zarfı kargo firmasının verdiği süre ile sınırlıdır..bu süre tatil günleri hariç en fazla 3 iş günüdür.
7-) Satın almış olduğunuz ürün elimizde kalmaması durumunda isterseniz eş özellikte ve fiyatta başka bir ürün gönderilecek veya istememeniz durumunda ödemeniz size iade edilecektir..
8-) Kargoya teslim edilen ürün taşıma esnasında meydana gelebilecek hasarlar(aracın kaza yapması, taşıma esnasında kırılma, çatlama, parçalanma) kargo firmasının sigortası kapsamındadır.Söz konusu taşıma sırasında meydana gelen hasarlarda kargo firmasına başvurulacak ve hasar tespit tutanağı kargo firmasından istenip durum bize bildirilecektir.Taşımadan kaynaklanan hasarlar kargo ile yapılan görüşmeden neticesinde ortaya çıkan zararınız karşılanacaktır.
9-) Kargodan teslim aldığınız üründe gözle görülen fabrikasyon hatalar, defolar, var ise bize en kısa sürede bildirmeniz gerekmektedir.Böyle bir fabrikasyon hata mevcut ise bulunduğunuz yerdeki premier yetkili servisimize müracat edip arıza tespit tutanağı tutturmanız gerekmektedir.
10-) Arıza tespit tutanağı hatalı ürün için verildikten sonra bize bilgi vermeniz gerekmektedir.Hatalı ürünü kargoya vermeden önce bizimle irtibata geçmeniz zorunludur.Size merkez servis aderesimiz verilecek, ürünü karşı ödemeli olarak vereceğimiz adrese kargo etmeniz gerekmektedir.
11-) Satın alınan ürün beğenilmemesi durumunda 7 iş günü içinde kargo ücreti size ait olmak koşuluyla faturasıyla iade alınır veya istediğiniz başka bir ürün ile değiştirilir.
12-) Söz konusu iade edilecek ürünün kutusu, ambalajı ve diğer aksan ve parçaları eksiksiz olmalıdır.kutusuz, parçası eksik, garanti belgesi ve kullanım kılavuzu olmayan ürün kabul edilmeyecektir.Söz konusu ürünün kullanım süresini uzun tutmak değişime engel teşkil eder ve değiştirilmez.
13-) Teslim aldığınız ürün size gönderilmeden önce parça,aksan, aksesuarlar kontrol edilip ondan sonra kargo edilecektir. Buna mukabil teslim aldığınız üründe eksik parça,aksan,aksesuarlar tarafımıza vakit kaybedilmeden bildirilmesi gerekir.servisten alınan bilgi neticesinde mağduruyetiniz giderilecektir.
14-) Satın aldığınız ürünün özelliklerini lütfen dikkatli okuyunuz söz konusu satın alınan üründe beğenmeme, istenilen özelliğe sahip olmama gibi bu durumla karşılaşmamak için dikkatli olmalısınız.
15-) Satın aldığınız ürün 2 yıl garantilidir. kırma, düşürme, çaldırma, suya maruz bırakma, ateşe maruz kalması gibi etkenlerden doğan hadiseler ürünü garanti kapsamından çıkarır ve tamir masraflarını alıcının ödemesine sebebiyet verir.
16-) Ürün ün kullanımından 15 gün süre zarfından sonra doğabilecek teknik hatalarda alıcının yetkili servislerden 2 yıl süreyle hiçbir ücret ödemeden yaptırma hakkı vardır.
17-) Alıcının faturası garanti belgesi yerine geçmektedir.Faturası ile servislere gidebilir.
18-) Satın almış olduğunuz ürünün servis adreslerini ürünün garanti belgesinde detaylı görebilirsiniz.
19-) Kullanıcı premierdunyasi.com sitesinden alışveriş yaparak sözleşmeyi okuyup kabul etmiş sayılacaktır.
20-) Ürünün fabrikasyon hatalarından ithalatçı firma sorumludur.
21-) Sipariş ettiğiniz ve alacağınız ürünün renk tercihi müşteriye aittir eğer alım esnasında müşterimiz tarafından renk seçimi yapılmamışsa stoklarımızdaki mevcut renk seçeneğinden gönderilir.
1-) Firmamız hafta içi 08:00-18:00 saatleri arasında, Cumartesi günleri 08:30-15:30 saatleri arasında faaliyet göstermektedir..Pazar günleri firmamız tatildir.Pazar günü hariç diğer günler merak ettiğiniz, bilgi almak istediğiniz her türlü sorularınızı, görüşlerinizi ve dilek ve isteklerinizi 0212 659 68 83 ve 84 numaralı telefona bildirebilirsiniz.

2-) Göndermiş olduğunuz e-mailleriniz TATİL GÜNLERİ hariç aynı gün içinde cevaplandırılacak ve tarafınıza e-mail olarak gönderilecektir..

3-) Satın aldığınız ürün Türkiye içi kargo bedeli müşteriye aittir. Kıbrıs ve yurtdışındaki ülkelere yapılan gönderilerden alınan kargo bedeli, vergi ve diğer yasal yükümlülükler alıcıya aittir.

4-) Satın almış olduğunuz ürün satın aldığınız iş günü hariç onu takip eden 2 iş günü içerisinde antlaşmalı olduğumuz kargoya faturanızla teslim edilecektir.

5-) Teslim edilen ürünün geç gelmesinde(hava muhalefeti, seferberlik hali, savaş hali, grev hali, deprem hali kısacası olağan üstü haller) firmamız sorumlu değildir fakat ürünün takibini yapmak görevimizdir.

6-) Kargoya Teslim edilen ürünün size gelmesindeki zaman zarfı kargo firmasının verdiği süre ile sınırlıdır..bu süre tatil günleri hariç en fazla 3 iş günüdür.

7-) Satın almış olduğunuz ürün elimizde kalmaması durumunda isterseniz eş özellikte ve fiyatta başka bir ürün gönderilecek veya istememeniz durumunda ödemeniz size iade edilecektir..

8-) Kargoya teslim edilen ürün taşıma esnasında meydana gelebilecek hasarlar(aracın kaza yapması, taşıma esnasında kırılma, çatlama, parçalanma) kargo firmasının sigortası kapsamındadır.Söz konusu taşıma sırasında meydana gelen hasarlarda kargo firmasına başvurulacak ve hasar tespit tutanağı kargo firmasından istenip durum bize bildirilecektir.Taşımadan kaynaklanan hasarlar kargo ile yapılan görüşmeden neticesinde ortaya çıkan zararınız karşılanacaktır.

9-) Kargodan teslim aldığınız üründe gözle görülen fabrikasyon hatalar, defolar, var ise bize en kısa sürede bildirmeniz gerekmektedir.Böyle bir fabrikasyon hata mevcut ise bulunduğunuz yerdeki premier yetkili servisimize müracat edip arıza tespit tutanağı tutturmanız gerekmektedir.

10-) Arıza tespit tutanağı hatalı ürün için verildikten sonra bize bilgi vermeniz gerekmektedir.Hatalı ürünü kargoya vermeden önce bizimle irtibata geçmeniz zorunludur.Size merkez servis aderesimiz verilecek, ürünü karşı ödemeli olarak vereceğimiz adrese kargo etmeniz gerekmektedir.

11-) Satın alınan ürün beğenilmemesi durumunda 7 iş günü içinde kargo ücreti size ait olmak koşuluyla faturasıyla iade alınır veya istediğiniz başka bir ürün ile değiştirilir.

12-) Söz konusu iade edilecek ürünün kutusu, ambalajı ve diğer aksan ve parçaları eksiksiz olmalıdır.kutusuz, parçası eksik, garanti belgesi ve kullanım kılavuzu olmayan ürün kabul edilmeyecektir.Söz konusu ürünün kullanım süresini uzun tutmak değişime engel teşkil eder ve değiştirilmez.

13-) Teslim aldığınız ürün size gönderilmeden önce parça,aksan, aksesuarlar kontrol edilip ondan sonra kargo edilecektir. Buna mukabil teslim aldığınız üründe eksik parça,aksan,aksesuarlar tarafımıza vakit kaybedilmeden bildirilmesi gerekir.servisten alınan bilgi neticesinde mağduruyetiniz giderilecektir.

14-) Satın aldığınız ürünün özelliklerini lütfen dikkatli okuyunuz söz konusu satın alınan üründe beğenmeme, istenilen özelliğe sahip olmama gibi bu durumla karşılaşmamak için dikkatli olmalısınız.

15-) Satın aldığınız ürün 2 yıl garantilidir. kırma, düşürme, çaldırma, suya maruz bırakma, ateşe maruz kalması gibi etkenlerden doğan hadiseler ürünü garanti kapsamından çıkarır ve tamir masraflarını alıcının ödemesine sebebiyet verir.

16-) Ürün ün kullanımından 15 gün süre zarfından sonra doğabilecek teknik hatalarda alıcının yetkili servislerden 2 yıl süreyle hiçbir ücret ödemeden yaptırma hakkı vardır.

17-) Alıcının faturası garanti belgesi yerine geçmektedir.Faturası ile servislere gidebilir.

18-) Satın almış olduğunuz ürünün servis adreslerini ürünün garanti belgesinde detaylı görebilirsiniz.

19-) Kullanıcı eyeforce.com.tr  sitesinden alışveriş yaparak sözleşmeyi okuyup kabul etmiş sayılacaktır.

20-) Ürünün fabrikasyon hatalarından ithalatçı firma sorumludur.

21-) Sipariş ettiğiniz ve alacağınız ürünün renk tercihi müşteriye aittir eğer alım esnasında müşterimiz tarafından renk seçimi yapılmamışsa stoklarımızdaki mevcut renk seçeneğinden gönderilir.